Den onda Porralex!

Som många av er redan vet hade jag smidit lite onda planer innan jul :P inte särskilt snällt med tanke på att julen brukar vara väldigt myssss men som sagt var jag väldigt ond. Allt var bra planerat och det skulle inträffa just på Julafton men vad hände sen, jo allt gick snett så planen kunde inte gå som det skulle. Jag var helt ju helt taggad på det och skulle gå in 100% för det! Alla ni som såg mej innan jul kan konstatera att jag gjorde mina mohahha ett antal gånger ;) När det sen blev ett nytt år tänkte jag vara en god människa och inte hålla på att smida onda planer. Den snälla porralex har klarat sig bra, ända till nu. Jag funderar på att sätta igång med allt planerande igen för att kunna följa upp den gamla planen. Mohahhahahahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0