Porralex blir stadsmänniska!

Nu äntligen händer det! porralex flyttar till staden! :D iiii vet att många av er vill veta vart men även jag som bloggare måste få ha ett privatliv. Men jag kan säga att det e riktigt najs, lite retro sådär. Diggar det asså! =) Så alla läsare, det kan hända att ni stöter på mej ännu oftare i stan. Jag har endel smaskiga saker att rapportera till F om en viss person ;) ojoj vem visste att jag kunde vara en sån bra spion? Så nu e det bara att vänta tills på måndag hihi men nu ska jag myssssa vidare i staden! :D Pussss på er <333

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha, men du är änna go ;) Du har ju verkligen gått in för det här! Längtar efter att höra da details ;)

2009-01-25 @ 15:31:54
URL: http://fannydaldborgs.blogg.se/
Postat av: Flasharn

Nu har jag varit inne på bloggen flera gånger, och du har inte uppdaterat! :O Jag vill veta om gårdagen! men tur, cpmatten är räddad!:D <3



Håll om mig, släpp inte taget om mig!

2009-01-25 @ 17:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0